Rabu, 11 Januari 2012

Alhamdulillah~

assalamualaikum semua..semoga ceria - ceria selalu... ^_^ .....hmmm..anda dah baca entry saya sebelum ni? mengenai kebakaran di dewan banat tu...huhu..sebenarnya...umah saya atas dewan tu...memang nak share ngan kalian semua pengalaman yang cemas dan mendebarkan tu, tp umah saya terputus bekalan elektrik selama 2 hari, dan internet pula...hari ni baru boleh bukak...dugaan....

sekarang ni...saya just nak ceritakan betapa bersyukurnya saya kepada Allah, kerana masih diberi peluang untuk bernafas di atas muka bumiNya...Allahu rabbi~ juga, ia mengingatkan saya bahawa mati sentiasa mengekori saya...

manusia yang bijak ialah manusia yang selalu ingat mati~

sekian..hingga jumpa lagi dlm entry yang akan datang... :)

3 ulasan:

Izzah Muda berkata...

like it

najahimtiaz berkata...

kak long like 1000x alhamdulillah..syukur

Satu Cahaya berkata...

salam ziarah akk izzah..:)