Sabtu, 21 Ogos 2010

update...update...update...

       Assalamualaikum semua.....huhuhu...dah terlalu lama jari-jemari ini menyepi...dah bersarang labah-labah barangkali blog saya ni...jangankan labah-labah, tebuan pun blh buat sarang beliau sekali di ruang blog saya ni...ini menandakan terlalu lama saya menyepi dari berblog...dulu keinginan berblog sangat berkobar-kobar,tapi takde la berkobar-kobar macam unggun api tu...tengok sahabat-sahabat berblog,menulis di alam maya, nak juga rasa berblog, walaupun hakikatnya saya bukanlah seorang yang mempunyai kebolehan menulis secara semulajadi.

         Selama berbulan saya menyepi, tapi bukan bermakna saya merajuk dengan bidang ni...cuma kesuntukan masa memaksa saya menghilangkan diri, jangan kata saya pergi bertapa kat mana-mana gua plak ye...huhuhu...saya masih wujud di alam ni...Alhamdulillah, Allah masih lagi memberi pinjaman nyawa, jasad, iman, dan Islam kepada saya untuk meneruskan lagi perjuangan di bumi anbiya' ini...bumi yang penuh dugaan dan cabaran, yang cukup menguji kesabaran dan ketabahan jiwa seorang gadis remaja yang tak pernah berjauhan dengan keluarga seperti saya...

          Sepanjang saya menyepi, bermacam-macam kisah telah menjelma, datang dan pergi dari hidup saya. Ada cerita suka, ada cerita duka...tapi itulah tarbiyyah yang Allah garapkan dalam jiwa ini...saya percaya dan yakin ada hikmah yang terbaik yang Allah janjikan untuk saya... saya akan ceritakan sedikit mengenai kisah-kisah yang datang dan pergi dalam hidup saya dalam entry yang seterusnya...

selamat membaca...hope you enjoy yourself...keep reading... ;)

Tiada ulasan: